Reklamačný poriadok

REKLAMAČNÝ PORIADOK

1. Všeobecné ustanovenia

1.1 Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní reklamácie na tovar predávaný spoločnosťou iCat, s.r.o. (ďalej len “predávajúci”) prostredníctvom internetového obchodu www.icat.sk.

1.2 Tento reklamačný poriadok je vydaný v súlade so zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník a zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku.

2. Zodpovednosť za vady

2.1 Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením.

2.2 Kupujúci je povinný prezrieť si tovar čo najskôr po jeho prevzatí.

2.3 Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim.

3. Postup pri reklamácii

3.1 Kupujúci môže uplatniť reklamáciu nasledujúcimi spôsobmi: 

– priamo vo svojom užívateľskom konte po prihlásení na www.icat.sk v sekcii “Reklamácie”

 – vyplnením elektronického reklamačného formulára na webovej stránke www.icat.sk 

– telefonicky na čísle: 0948 308 505 

– elektronicky na e-mailovej adrese: info@icat.sk 

– písomne na adrese pre reklamácie a vrátenie tovaru: Lúčna 845, Kvetoslavov 930 41

Dôležité upozornenie: Adresa pre vrátenie a reklamáciu tovaru (Lúčna 845, Kvetoslavov 930 41) je odlišná od sídla spoločnosti.

3.2 Pri využití elektronického reklamačného formulára alebo reklamácie cez užívateľské konto systém automaticky vygeneruje reklamačný protokol, ktorý slúži ako potvrdenie o prijatí reklamácie.

3.3 Špecifický postup pri reklamácii fontánok pre mačky:

  1. Pri reklamácii fontánky je kupujúci povinný:
  • dôkladne vyčistiť a vysušiť všetky časti fontánky pred odoslaním
  • zabaliť fontánku tak, aby nedošlo k jej poškodeniu pri preprave
  • priložiť všetky odnímateľné časti (filtre, čerpadlo, kryty)
  • priložiť podrobný popis závady a jej prejavov
  • uviesť, ako dlho bola fontánka v prevádzke
  • opísať, ako bola fontánka používaná a čistená
  1. Najčastejšie uznateľné dôvody reklamácie fontánky:
  • nefunkčné čerpadlo
  • porucha elektrických častí
  • netesnosti v systéme
  • poškodené konektory
  • výrobné vady materiálu
  1. Reklamácia nebude uznaná v prípadoch:
  • mechanického poškodenia spôsobeného nesprávnym používaním
  • poškodenia spôsobeného nedostatočnou údržbou a čistením
  • poškodenia vodným kameňom pri nedodržaní pokynov na údržbu
  • poškodenia spôsobeného použitím nevhodných čistiacich prostriedkov
  • bežného opotrebenia filtrov a spotrebných častí

3.5 Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný: – doručiť reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený, vrátane všetkého príslušenstva – priložiť doklad o kúpe (faktúru) – presne popísať vadu tovaru a spôsob, akým sa vada prejavuje

3.4 Predávajúci je povinný o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní.

4. Spôsob vybavenia reklamácie

4.1 Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo na jej bezplatné odstránenie. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú.

4.2 Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo právo na odstúpenie od zmluvy.

4.3 Predávajúci môže navrhnúť aj iný spôsob vybavenia reklamácie (zľava z kúpnej ceny), ak s tým kupujúci súhlasí.

5. Náklady reklamácie

5.1 Pri reklamácii tovaru si zákazník môže zvoliť ľubovoľného prepravcu pre doručenie reklamovaného tovaru predávajúcemu.

5.2 V prípade využitia prepravcu Packeta hradí náklady na dopravu reklamovaného tovaru predávajúci.

5.3 Detailné informácie o možnostiach dopravy reklamovaného tovaru získa kupujúci: – po vyplnení elektronického reklamačného formulára – e-mailom na adrese info@icat.sk – telefonicky na čísle 0948 308 505

5.4 Náklady na doručenie vyriešenej reklamácie kupujúcemu hradí predávajúci.

6. Odstúpenie od zmluvy

7.1 Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

7.2 Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy nasledujúcimi spôsobmi: 

– prostredníctvom svojho užívateľského konta na www.icat.sk 

– vyplnením elektronického formulára na odstúpenie od zmluvy 

– e-mailom na adrese info@icat.sk 

– písomne na adrese J. Goliána 1516/11, Martin 03601

6.3 Pri odstúpení od zmluvy znáša náklady na vrátenie tovaru kupujúci.

6.4 Pri vrátení tovaru je kupujúci povinný dodržať nasledujúce podmienky: – tovar musí byť vrátený v pôvodnom nepoškodenom obale – tovar musí byť nepoužitý, nepraný, nenosený – tovar musí obsahovať všetky pôvodné štítky a visačky – tovar nesmie javiť známky použitia alebo nosenia – k tovaru musia byť priložené všetky pôvodné príslušenstvo a dokumenty (návody, záručné listy a pod.)

6.5 Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené podmienky.

6.6 Z dôvodov ochrany zdravia a hygieny nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade: – spodného prádla – spodných dielov plaviek – produktov, ktoré boli vybalené z hygienicky zapečateného obalu – krmiva pre mačky po otvorení obalu – hygienických potrieb pre mačky (šampóny, hrebene) po otvorení obalu alebo porušení ochrannej pečate – produktov pre mačky, ktoré boli použité a nie je možné ich z hygienických dôvodov vrátiť (napr. použité misky, fontánky)

6.7 Pri šperkoch a dodatkoch je nutné vrátiť tovar v pôvodnom balení a v nepoškodenom stave, bez známok nosenia alebo použitia.

6.8 Pri textilných výrobkoch (vankúše, deky) musí byť zachovaný pôvodný obal a tovar nesmie javiť známky použitia, prania alebo inej manipulácie.

6.9 Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné.

6.10 Špecifické podmienky pre vrátenie tovaru pre mačky:

  1. Krmivo:
  • musí byť v neotvorenom, nepoškodenom originálnom balení
  • nesmie byť po dátume spotreby
  • v prípade otvorenia balenia nie je možné tovar vrátiť
  1. Hygienické potreby (šampóny, nožničky, hrebene):
  • musia byť v neotvorenom originálnom balení
  • nesmú javiť známky použitia
  • musia mať neporušenú ochrannú pečať, ak bola súčasťou balenia
  1. Hračky a príslušenstvo:
  • musia byť v pôvodnom nepoškodenom obale
  • nesmú javiť známky použitia alebo kontaktu so zvieraťom
  • musia obsahovať všetky pôvodné časti a príslušenstvo
  1. Misky a fontánky:
  • musia byť v pôvodnom obale
  • nesmú byť použité ani testované
  • musia obsahovať všetky pôvodné časti a príslušenstvo
  • v prípade elektronických zariadení (fontánky) nesmú byť použité ani testované s vodou
  1. Pelechy a textilné výrobky pre mačky:
  • musia byť v pôvodnom obale
  • nesmú javiť známky použitia, kontaktu so zvieraťom alebo skladovania mimo originálneho balenia
  • musia byť bez známok chlpov, škrabancov alebo iného poškodenia

7. Záverečné ustanovenia

6.1 Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 07.01.2025.

6.2 Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny tohto reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.

 

8. Kontaktné údaje

8.1 Predávajúci:

  • Názov spoločnosti: iCat, s.r.o.
  • Sídlo spoločnosti: J. Goliána 1516/11, Martin 03601
  • Adresa pre reklamácie a vrátenie tovaru: Lúčna 845, Kvetoslavov 930 41
  • E-mail: info@icat.sk
  • Telefón: 0948 308 505
  • Web: www.icat.sk

 

Ďakujeme, za pochopenie a prajeme príjemný nákup!

Váš obchod iCat.sk

0
Váš košík